• Trending zoekopdrachten
Home > Hulp > Bestelling en Levering

Hoe kunnen we je helpen?Vind hier je antwoord

Bestelling en Levering

1. Controleer je bezorgdatum.

Je kunt de geschatte leverdatum vinden in je orderbevestiging.

Standaard levering aan huis

Prijs: €5 of GRATIS voor bestellingen boven €70.00.

Bestellingen worden binnen 2-6 werkdagen geleverd. (uitgezonderd zaterdag, zondag en feestdagen).

Levering van maandag t/m vrijdag.

Express levering

Prijs: €7 voor bestellingen onder €70 

€3 voor bestellingen boven €70

Levertijd: 1-2 (werkdagen)

Deze bezorgmethode is alleen beschikbaar voor producten die worden verzonden vanuit ons magazijn in Frankrijk.

Ophalen in de winkel

Gratis bezorging in een Nederlandse winkel naar keuze via de Store pick-up optie.
 
Je bestelling wordt binnen 3-6 werkdagen geleverd in de winkel naar keuze. (uitgezonderd zaterdag, zondag en feestdagen). Bekijk de openingstijden van de winkel om te zien wanneer je je bestelling kunt ophalen.

2. Traceer mijn bestelling.  

Controleer de trackinglink die we in je verzend-email hebben verzonden om up-to-date trackinginformatie te bekijken. Wacht 48 uur na verzending om te controleren.

Of je kunt je bestelling hier volgen.

3. Controleer je gegevens. 

Log in op je account https://www.jdsports.nl/myaccount/dashboard/ om te controleren of we de juiste bezorginformatie voor je bestelling hebben en dat al je contactgegevens up-to-date zijn.

Neem contact op met je buren. Als u niet thuis bent, heeft de koerier het pakket mogelijk bij een van je buren afgeleverd.

4. Neem contact op.

Als je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen en de geschatte leverdatum is verstreken, neem dan contact op met onze klanten service onder vermelding van je bestelnummer.


Bezig met laden

Alle leveringen naar een thuisadres worden afgehandeld door DPD en PostNL.
Bezig met laden

We hebben een aanvullend assortiment producten beschikbaar voor levering rechtstreeks vanuit Nike. De producten worden aan u verkocht door JD en rechtstreeks vanuit Nike verzonden.

Deze producten zijn alleen beschikbaar voor standaardlevering.

Bezig met laden

De traceringsinformatie is mogelijk niet meteen beschikbaar, omdat deze pas verschijnt wanneer je pakket het hoofdsorteercentrum van de koerier bereikt heeft. Als je geen traceringsinformatie kan zien, wacht dan enkele uren voordat je het opnieuw probeert.
Bezig met laden

Producten niet besteld:

Worden er items bezorgd die je niet hebt besteld, neem dan contact op met onze Klantenservice We zullen je retourmogelijkheden samen bespreken en sturen het betreffende item vervolgens op naar ons inspectieteam. Na verwerking zullen we een terugbetaling of omruiling aanbieden.

Producten niet meegeleverd:

Soms komt het voor dat we niet alle artikelen die je hebt besteld kunnen verzenden. Als dit het geval is, sturen we je een e-mail om je op de hoogte te stellen van items die ontbreken in je bestelling.

 

Houd er rekening mee dat we een volledige terugbetaling zullen doen voor items die niet zijn verzonden.

 

Als je geen bericht hebt ontvangen dat een artikel niet beschikbaar was en je je volledige terugbetaling niet hebt ontvangen na 5 werkdagen, neem dan contact op met onze Klanterservice

Bezig met laden

Vanwege vertragingen door Brexit werken we samen met onze transporteurs hard om je pakket zo snel mogelijk te kunnen leveren. Neem alsjeblieft geen contact op met de klantenservice. We sturen je snel een update. Vergeet niet om onze tracking links (hier) te gebruiken, zodra je pakket is verzonden. Bedankt voor je geduld en flexibiliteit.
Bezig met laden

Ja, alle leveringen kunnen gevolgd worden via de link die in je verschepings-e-mail vermeld wordt. Mogelijk ontvang je ook e-mails van de koerier op verschillende punten tijdens de reis van je levering.
Bezig met laden

Als een artikel beschadigd of defect aankomt, neem dan contact op met onze Klantenservice. We zullen je retourmogelijkheden samen bespreken en sturen het betreffende item vervolgens op naar ons inspectieteam. Na verwerking zullen we een terugbetaling of omruiling aanbieden.

In de buurt van een winkel? Het is ook mogelijk om het defecte of beschadigde artikel naar één van onze JD-winkel te brengen. Zij zorgen ervoor dat het artikel teruggestuurd wordt naar het Warehouse in de UK.

Bezig met laden

Onze koerier zal steeds proberen te leveren via de voordeur op het juiste adres, voordat het pakket bij een buurwoning achtergelaten wordt. Wanneer alle pogingen tot aflevering falen, zal hij een kaartje achterlaten om je te laten weten wat hij gedaan heeft.
Bezig met laden

Wij nemen veiligheid zeer ernstig. Wanneer je je kredietkaartgegevens op de website invoert, wordt die informatie beschermd door middel van Secure Socket Layer (SSL)-technologie. Dit codeert je gegevens en zorgt ervoor dat de informatie die je indient niet gelezen kan worden in het uitzonderlijke geval dat het onderschept wordt.

Als je niet zeker bent dat de SSL-beveiliging toegepast wordt, kijk dan na of er een hangslot- of sleutelicoon zichtbaar is in de grijze bar aan de basis van de pagina die je aan het lezen bent.

Je kan er vanop aan dat de gegevens die je bij ons ingeeft veilig zijn.
Bezig met laden

Plaats online je bestelling door bij het afrekenen de optie 'winkelophaling' te selecteren.
Kies de winkel waar je je bestelling wilt laten bezorgen door te zoeken naar je gewenste plaats of postcode.

Nadat je je winkel naar keuze hebt gekozen, krijg je de mogelijkheid om te selecteren wie je bestelling gaat afhalen. Hier kun je je eigen gegevens invoeren of iemand anders benoemen om de bestelling voor je te laten ophalen. Let op: Weet je tijdens het bestellen al dat iemand anders je bestelling ophaalt? Geef dit dan door tijdens het plaatsen van je order, hierna is dit niet meer mogelijk.

Wanneer je bestelling gereed is voor afhaling, sturen wij je een e-mail met de mededeling dat je je bestelling kan komen ophalen.

Neem onderstaande items mee wanneer je je bestelling komt ophalen:

  1. Bewijs van aankoop - een kopie van uw bevestigingsmail en/of kassabon.
  2. Je betaalkaart - voor bescherming tegen fraude, kunnen wij je bestelling niet meegeven zonder je betaalkaart of een identiteitsbewijs met foto te zien.

Als je de optie hebt geselecteerd om iemand anders namens u het pakket te laten afhalen, dient hij/zij je aankoopbewijs en een eigen identiteitsbewijs met foto (alleen een paspoort of rijbewijs met foto) te laten zien.

je bestelling wordt 14 dagen bewaard in de door jou geslecteerde winkel. We sturen je na 4 dagen een herrinering per e-mail. Als je je bestelling niet ophaalt binnen de vastgestelde 14 dagen, wordt je bestelling naar ons warehouse geretourneerd en ontvang je een terugbetaling.

Bezig met laden

Bestellingen worden bezorgd tussen 8:00 en 17:00, ma-vr (uitgezonderd wettelijke feestdagen).
Bezig met laden

We zijn snel in het picken en verpakken van je bestelling, daarom kunnen we je bestelling niet wijzigen of annuleren nadat je aankoop bevestigd is. 
Als je van gedachten bent veranderd, kan je je bestelling gratis retourneren in een van onze Nederlandse JD Sports filialen. Je kan je bestelling ook naar ons retourneren via de post, hierbij zijn de verzendkosten voor je eigen rekening. Ga voor meer informatie naar onze retoursectie om al je retourmogelijkheden te bekijken.
Bezig met laden

Het is momenteel niet mogelijk een bestelling te plaatsen over de telefoon.
Bezig met laden

We hebben je bestelling gesplitst, zodat we deze sneller bij je kunnen bezorgen.

 Om te zien hoe je bestelling vordert, klik hier en voer het bestelnummer in uit je bevestigingsmail.

Bezig met laden

Standaard Thuisbezorging

Prijs: € 5 of GRATIS voor bestellingen vanaf €70,00.

* Raffle producten zijn uitgezonderd van gratis bezorging. Alle deelnemers aan de raffle gaan ermee akkoord dat ze bezorgkosten in rekening worden gebracht als ze als winnaar worden geselecteerd.

Bestellingen worden binnen 2-6 werkdagen geleverd (exclusief zaterdag, zondag en feestdagen).

Bezorging van maandag tot en met vrijdag.
 
Express levering

Prijs: €7 voor bestellingen onder €70 

€3 voor bestellingen boven €70

Levertijd: 1-2 (werkdagen)

Deze bezorgmethode is alleen beschikbaar voor producten die worden verzonden vanuit ons magazijn in Frankrijk.
 

Winkelophaling

Gratis bezorging in een Nederlandse winkel naar keuze via de Store pick-up optie.
 
Je bestelling wordt binnen 3-6 werkdagen geleverd in de winkel naar keuze. (uitgezonderd zaterdag, zondag en feestdagen). Bekijk de openingstijden van de winkel om te zien wanneer je je bestelling kunt ophalen.
Bezig met laden

Wij aanvaarden volgende betalingsmethoden: 

  • Debit/Credit Card
  • Klarna
  • IDEAL 
  • Paypal
  • American Express 
  • Apple Pay
Bezig met laden

 Sorry dat je bestelling is geannuleerd.
Als het artikel dat je hebt besteld niet op voorraad is op het moment van het inpakken van je bestelling moeten we deze annuleren. Houd rekening met maximaal 5 werkdagen voor uw terugbetaling, afhankelijk van je betalingsmethode. Er zijn nog andere redenen waarom je bestelling kan worden geannuleerd. Deze zijn te vinden in onze Algemene voorwaarden.
Bezig met laden

Kun je niet vinden wat je zoekt? Neem dan contact met ons op

Download onze apps

Shop 24/7 met de JD Sports app! Krijg toegang tot de nieuwste producten en exclusieve aanbiedingen terwijl je on the go bent.

Download via de App Store Download via Google Play

Meld je aan voor de JD Sports nieuwsbrief

Loading
Wij accepteren de volgende betaalmethoden
PayPal logo Klarna logo iDEAL logo
Bezoek onze bedrijfswebsite   www.jdplc.com Copyright © 2024 JD Sports Fashion Plc, alle rechten voorbehouden.
Loading