- Trending zoekopdrachten
- Trending zoekopdrachten
- Heren
- Dames
- Kids
- Collecties
- Voetbal
- Sport
- Merken
- Rugzakken
- OFFERS
- Download de app
- Winkel Zoeken
- Bestelling Traceren
- Mijn JD
- Klantenservice
- Vacatures
Klarna
KLARNA – BETAAL NA LEVERING
- Na 30 dagen betalen, geen extra kosten
- Aanmaken van account niet vereist
- Aanvraag krediet is niet nodig
- Geen
- Je ontvangt je bestelling voordat je hebt betaald
- Klarna stuurt je per e-mail betalingsinstructies
- Selecteer SHOP NU. Betaal later. Kies Log uit
OVER KLARNA
Klarna is één van de snelst groeiende organisaties in Europa en een toonaangevende, alternatieve betalingsprovider. Klarna’s visie is de koopervaring te vereenvoudigen met een simpele log-out oplossing. Klanten hoeven alleen urgente informatie te verstrekken om hun aankoop te voltooien.
De kern van Klarna’s service is het begrip ‘betaling na levering’, de mogelijkheid om iets te kopen voordat je betaalt. Dit betekent simpelweg een betere winkelervaring voor jou.
-
HOE WERKT HET?
- We hebben het kopen makkelijker gemaakt met een snelle registratie en afhandeling. Op deze manier kan je overal iets kopen met je telefoon en op een snelle, makkelijke manier betalen.
-
WAT ZIJN MIJN BETALINGSOPTIES?
- Vanaf nu heb je de mogelijkheid om ‘na levering te betalen’, maar het is ook altijd mogelijk om te betalen met creditcard, pinpas of PayPal. Al onze betalingsopties worden getoond op onze betalingspagina.
-
HOE WERKT BETALEN NA BESTELLEN?
- Zodra je bestelling is bevestigd, ontvang je binnen 2 dagen een e-mail met betalingsinstructie van Klarna. Je hebt hierna 30 dagen de tijd om met credit- of debitcard te betalen zonder extra kosten.
MEER FAQS
-
HOE WORDT MIJN FACTUUR VERSTUURD?
- Wanneer je kiest om na bestelling te betalen, ontvang je van Klarna een e-mail met de betalingsinstructies en een betaallink. Vul simpelweg jouw factuurnummer in op de betalingspagina en volg de verdere instructies. Heb je je factuurnummer niet bij de hand? Neem dan contact op met Klarna’s Customer Service team.
-
IK WORDT DOORVERWEZEN NAAR KLARNA'S SITE, KLOPT DAT?
- Zowel JD Sports als Klarna zullen geen kredietcheck doen die impact heeft op jouw kredietwaardigheid. Het is wel mogelijk dat Klarna een zogenoemde ‘niet-geregistreerde’ navraag doet, dit heeft echter geen effect op jouw kredietwaardigheid.
-
WELKE GEGEVENS MOET IK GEVEN WANNEER IK EEN AANKOOP DOE?
- Wanneer je wilt bestellen met Klarna dien je je mobiele nummer en je e-mailadres te geven. Het mobiele telefoonnummer is vereist in geval dat we contact met je op moeten nemen. Alle facturen worden naar je e-mailadres verstuurd. Het is erg belangrijk om de correcte persoonlijke details te geven omdat je de betalingsinformatie wellicht niet ontvangt en je dan aansprakelijk bent voor eventuele vertraagde betalingen en kosten.
-
WAT ZIJN DE BETALINGSMOGELIJKHEDEN MET KLARNA?
- Het is mogelijk om direct na de check out te betalen met je pinpas of creditcard (Visa, Mastercard of American Express) of te kiezen voor onze Pay After Delivery betalingsoptie. Met deze optie kun je voor je items betalen met een pinpas of creditcard nadat je deze hebt ontvangen.
-
HOE WERKT DE BETALINGSPAGINA?
- Log in met je factuurnummer, deze heb je via e-mail ontvangen, en het e-mailadres dat je tijdens het bestelproces hebt ingevuld. Heb je het factuurnummer niet bij de hand? Neem dan contact op met Klarna’s Customer Service team.
-
IK HEB GEEN E-MAIL ONTVANGEN MET DE FACTUUR EN/OF BETALINGSINFORMATIE.
- Neem contact op met Klarna’s Customer Service team, zij zullen je verder helpen met het betalingsproces.
-
KAN IK MIJN VERVALDATUM UITSTELLEN?
- Je kan contact opnemen met Klarna’s Customer Service team om de mogelijkheden te bespreken.
-
KAN IK MIJN BESTELLING OOK OP EEN ANDER ADRES DAN HET FACTUURADRES LATEN BEZORGEN?
- Ja, wanneer je Klarna selecteert als betalingsmethode kun je ervoor kiezen om je bestelling naar een ander adres te laten versturen. Bij de check-out krijg je de optie om een ander bezorgadres toe te voegen.
-
IS MIJN BETALING ONTVANGEN?
- Nadat we je betaling hebben ontvangen, verstuurt Klarna een bevesting naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met Klarna’s Customer Service team.
-
WAT MOET IK DOEN ALS IK MIJN BESTELLING WIL ANNULEREN?
- Neem contact op met onze klantenservice wanneer je je bestelling wilt annuleren.
-
IK HEB MIJN BESTELLING GEANNULEERD. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN REFUND ONTVANG?
- Zodra wij je annulering verwerkt hebben, ontvang je het bedrag binnen 14 dagen terug op dezelfde manier als waarmee je betaald hebt.
-
IK HEB EEN FACTUUR ONTVANGEN, MAAR DE BESTELLING NOG NIET.
- Je hoeft de betaling nog niet te voldoen wanneer je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice om een update te vragen. Duurt bezorging langer dan verwacht? Neem dan contact op met Klarna’s Customer Service team zodat zij de vervaldatum van de betaling kunnen uitstellen.
-
HOE ONTVANG IK MIJN REFUND?
- Het bedrag zal worden teruggestort op dezelfde manier als waarmee je hebt betaald.