- Trending zoekopdrachten
- Trending zoekopdrachten
- Kerst
- Offers
- Heren
- Dames
- Kids
-
Collecties
-
Sneakers & Kleding
- Jordan
-
Nike
- Shop Alle Nike
- Nike Dunk
- Nike Air Force 1
- Nike Air Max
- Nike Air Max 90
- Nike Air Max 95
- Nike Air Max 97
- Nike Air max 270
- Nike Air VaporMax
- Nike Air Max DN
- Nike Air Max Pulse
- Nike Air Huarache
- Nike P-6000
- Nike Vomero 5
- Nike React Vision
- Nike Cortez
- Nike Blazer
- Nike Pegasus
- Nike Uptempo
- Nike Revolution
- Nike Phoenix
- Nike Gamma Force
- Nike Mercurial
- Nike Tech Fleece
- Nike Academy
- Nike Foundation
- Nike Pro
-
adidas
- Shop Alle adidas
- adidas Originals Campus
- adidas Originals Samba
- adidas Originals Forum
- adidas Originals Ozweego
- adidas Originals Stan Smith
- adidas Originals Gazelle
- adidas Originals Superstar
- adidas Originals Handball Spezial
- adidas Originals LA Trainer
- adidas Originals NMD
- adidas Originals ZX 750
- adidas Originals ZX
- adidas Drop Step
- adidas Originals Jeans
- adidas Originals Beckenbauer
- adidas Ultra Boost
- adidas Adilette
- adidas Predator
- adidas X
- adidas F50
- New balance
- Converse
- Vans
- Puma
- Fila
- Reebok
- Lacoste
- Birkenstock
- UGG
- Asics
- Crocs
- #Trends
-
Sneakers & Kleding
- Voetbal
- Sport
- Merken
- Download de app
- Winkel Zoeken
- Bestelling Traceren
- Mijn JD
- Klantenservice
- Vacatures
Hoe kunnen we je helpen?Vind hier je antwoord
Bestelling & Levering
We zijn snel in het picken en verpakken van je bestelling, daarom kunnen we je bestelling niet wijzigen of annuleren nadat je aankoop bevestigd is.
Als je van gedachten bent veranderd, kan je je bestelling gratis retourneren in een van onze Nederlandse JD Sports filialen. Je kan je bestelling ook naar ons retourneren via de post, hierbij zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening. Ga voor meer informatie naar onze retoursectie om al je retourmogelijkheden te bekijken.
Zodra je bestelling is bevestigd, kunnen we om veiligheidsredenen je bezorgadres niet wijzigen. We adviseren je altijd om ervoor te zorgen dat alle gegevens correct zijn voordat je je bestelling afrondt.
Ondervind je problemen met de bezorging? Je kan de status van je bestelling en levering controleren met één van de onderstaande opties:
- Ga naar www.jdsports.nl/track-my-order/ en voer je bestelnummer en het e-mailadres dat je hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen in. Heb je het bestelnummer niet bij de hand? Voer dan je postcode in.
- Controleer de tracking link die je per e-mail hebt ontvangen om de laatste tracking informatie te bekijken.
- Log in op je JD-account via www.jdsports.nl/myaccount/dashboard/ en controleer je bestelgeschiedenis of gebruik de 'Traceer mijn bestelling' link om de laatste updates over je levering te bekijken.
Ondervind je nog steeds problemen met je bezorging? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
Het kan voorkomen dat we niet alle items die je hebt besteld tegelijk kunnen verzenden. Wanneer dit het geval is, sturen we je een e-mail om je op de hoogte te stellen van items die zullen ontbreken.
Houd er rekening mee dat we een volledige restitutie bieden voor items die niet zijn verzonden.
Indien je na 5 werkdagen nog geen volledige terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact op met onze onze klantenservice.
Er zijn verschillende redenen waarom je bestelling geannuleerd kan zijn. Neem contact op met onze Klantenservice die je graag verder helpt met dit probleem.
Standaard leveringen worden meestal binnen 3-6 werkdagen na plaatsing van je bestelling bezorgd.
Winkel levering en express levering zijn tijdelijk niet beschikbaar
Controleer de Track&Trace link die je per mail ontvangt om de laatste tracking informatie te bekijken voordat je contact met ons opneemt.
Als je je pakket nog steeds niet kunt vinden of een update van je bestelling wilt ontvangen, neem dan contact op met onze Klantenservice. Vermeld hierbij altijd je ordernummer.
- Ga naar www.jdsports.nl/track-my-order/ en voer je bestelnummer en het e-mailadres dat je hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen in.
- Controleer de Track&Trace link die je per e-mail hebt ontvangen om de laatste tracking informatie te bekijken.
- Log in op je JD-account via www.jdsports.nl/myaccount/dashboard/ en controleer je bestelgeschiedenis of gebruik de 'Traceer mijn bestelling' link om de laatste updates over je levering te bekijken.
Als je een verkeerd item ontvangen hebt, neem dan contact op met onze Klantenservice.
Als een artikel beschadigd of defect aankomt, neem dan contact op met onze Klantenservice. Zij zullen met jou de retouropties doornemen. Je beschadigde item zal opgestuurd worden naar ons inspectieteam en zij zullen beoordelen of er een fabricagefout aanwezig is. Afhankelijk van de resultaten zal er een terugbetaling of omruiling aangeboden worden.
Als alternatief kun je je bestelling met beschadigde items ook naar één van onze JD-winkels brengen. Het team helpt je graag verder en stuurt je item(s) terug naar ons distributiecentrum die een inspectie uit zal voeren. Afhankelijk van de resultaten zal er een terugbetaling of omruiling aangeboden worden.
Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, controleer dan je map voor ongewenste e-mail om er zeker van te zijn dat deze niet in je spam terecht is gekomen.
Houd er rekening mee dat, zodra je bestelling is geplaatst, we je bevestigings-e-mail niet opnieuw kunnen verzenden. Om te controleren of je bestelling in goede staat is ontvangen kun je je inloggen op je account en klik je op 'Mijn bestellingen'.
Heb je geen geregistreerd account of kun je je laatste bestelling niet vinden? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
Om er zeker van te zijn dat u toekomstige e-mailmeldingen van ons ontvangt, zorgt u ervoor dat we in uw lijst met veilige e-mailafzenders staan en controleert u of het e-mailadres dat u bij ons hebt geregistreerd correct is.
Standaardlevering in Nederland kost € 3,00. Bestellingen met een bestelwaarde vanaf € 60,00 worden gratis thuisbezorgd.
Let op: Deze kosten kunnen van tijd tot tijd variëren.
Ben je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen? Op het niet-thuis-bericht, dat door de chaffeur voor je is achtergelaten, lees je wat je kunt doen om alsnog je pakket in ontvangst te nemen.
Plaats online je bestelling door bij het afrekenen de optie 'winkelophaling' te selecteren.
Kies de winkel waar je je bestelling wilt laten bezorgen door te zoeken naar je gewenste plaats of postcode.
Nadat je je winkel naar keuze hebt gekozen, krijg je de mogelijkheid om te selecteren wie je bestelling gaat afhalen. Hier kun je je eigen gegevens invoeren of iemand anders benoemen om de bestelling voor je te laten ophalen. Let op: Weet je tijdens het bestellen al dat iemand anders je bestelling ophaalt? Geef dit dan door tijdens het plaatsen van je order, hierna is dit niet meer mogelijk.
Wanneer je bestelling gereed is voor afhaling, sturen wij je een e-mail met de mededeling dat je je bestelling kan komen ophalen.
Neem onderstaande items mee wanneer je je bestelling komt ophalen:
- Bewijs van aankoop - een kopie van uw bevestigingsmail en/of kassabon.
- Je betaalkaart - voor bescherming tegen fraude, kunnen wij je bestelling niet meegeven zonder je betaalkaart of een identiteitsbewijs met foto te zien.
Als je de optie hebt geselecteerd om iemand anders namens u het pakket te laten afhalen, dient hij/zij je aankoopbewijs en een eigen identiteitsbewijs met foto (alleen een paspoort of rijbewijs met foto) te laten zien.
je bestelling wordt 14 dagen bewaard in de door jou geslecteerde winkel. We sturen je na 4 dagen een herrinering per e-mail. Als je je bestelling niet ophaalt binnen de vastgestelde 14 dagen, wordt je bestelling naar ons warehouse geretourneerd en ontvang je een terugbetaling.