- Trending zoekopdrachten
- Trending zoekopdrachten
- Kerst
- Offers
- Heren
- Dames
- Kids
-
Collecties
-
Sneakers & Kleding
- Jordan
-
Nike
- Shop Alle Nike
- Nike Dunk
- Nike Air Force 1
- Nike Air Max
- Nike Air Max 90
- Nike Air Max 95
- Nike Air Max 97
- Nike Air max 270
- Nike Air VaporMax
- Nike Air Max DN
- Nike Air Max Pulse
- Nike Air Huarache
- Nike P-6000
- Nike Vomero 5
- Nike React Vision
- Nike Cortez
- Nike Blazer
- Nike Pegasus
- Nike Uptempo
- Nike Revolution
- Nike Phoenix
- Nike Gamma Force
- Nike Mercurial
- Nike Tech Fleece
- Nike Academy
- Nike Foundation
- Nike Pro
-
adidas
- Shop Alle adidas
- adidas Originals Campus
- adidas Originals Samba
- adidas Originals Forum
- adidas Originals Ozweego
- adidas Originals Stan Smith
- adidas Originals Gazelle
- adidas Originals Superstar
- adidas Originals Handball Spezial
- adidas Originals LA Trainer
- adidas Originals NMD
- adidas Originals ZX 750
- adidas Originals ZX
- adidas Drop Step
- adidas Originals Jeans
- adidas Originals Beckenbauer
- adidas Ultra Boost
- adidas Adilette
- adidas Predator
- adidas X
- adidas F50
- New balance
- Converse
- Vans
- Puma
- Fila
- Reebok
- Lacoste
- Birkenstock
- UGG
- Asics
- Crocs
- #Trends
-
Sneakers & Kleding
- Voetbal
- Sport
- Merken
- Download de app
- Winkel Zoeken
- Bestelling Traceren
- Mijn JD
- Klantenservice
- Vacatures
Hoe kunnen we je helpen?Vind hier je antwoord
VEEL GESTELDE VRAGEN
1. Ga naar www.jdsports.nl/track-my-order/ en voer je bestelnummer en het e-mailadres dat je hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen in.
2.Controleer de tracking link die je per e-mail hebt ontvangen om de laatste tracking informatie te bekijken.
3.Log in op je JD-account via www.jdsports.nl/myaccount/ en controleer je bestelgeschiedenis of gebruik de 'Traceer mijn bestelling' link om de laatste updates over je levering te bekijken.
We zijn snel in het picken en verpakken van je bestelling, daarom kunnen we je bestelling niet wijzigen of annuleren nadat je aankoop bevestigd is.
Als je van gedachten bent veranderd, kan je je bestelling gratis retourneren in een van onze Nederlandse JD Sports filialen. Je kan je bestelling ook naar ons retourneren via de post, hierbij zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening. Ga voor meer informatie naar onze retoursectie om al je retourmogelijkheden te bekijken.
Via een winkel
Je kunt je online bestelling gratis binnen 14 dagen na ontvangst retourneren in één van onze JD-winkels. De artikelen moeten voorzien zijn van aangehechte kaartjes en de originele verpakking, daarnaast dien je ook het originele betalingsbewijs met je mee te brengen. In de winkel ontvang je een bewijs van ontvangst na het afgeven van je bestelling. Te laat voor een terugbetaling? Breng je online bestelling dan binnen 28 dagen na ontvangst terug naar een JD-winkel voor omruiling met een ander artikel of ontvang je aankoopbedrag terug in de vorm van een JD-giftcard.
Via de Post
Je kunt artikelen rechtstreeks naar ons terugsturen via het onderstaande adres. Vul het retourformulier in, inclusief de reden(en) voor retournering, en voeg deze bij het pakket in. We adviseren je om het bewijs van verzending te bewaren voor je eigen administratie. Houd er rekening mee dat de geretourneerde items jouw verantwoordelijk zijn totdat ze ons bereiken.
Op dit moment kunnen wij onze retourservice niet kostenloos aanbieden. De kosten die je maakt voor het terugsturen kunnen niet worden terugbetaald. Wij raden aan om een traceerbare service te gebruiken voor het terug sturen van je pakket.
JD Internet Returns
Door 2
Kingsway Business Park
Rochdale
OL16 4FW
United Kingdom
Het kan tot 14 dagen duren voordat je refund wordt teruggestort naar je account. Als je na deze tijd je teruggave nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Het is op dit moment niet mogenlijk om een Giftcard online te gebruiken. De Giftcards zijn alleen inwisselbaar in een van onze winkels. Een Giftcard die verlopen is kan niet meer worden ingewisseld.
Het kan 3-5 werkdagen duren na ontvangst van ons warehouse voordat uw teruggave wordt teruggestort naar uw account. Als u na deze tijd uw teruggave nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze Klantenservice.
Houd er rekening mee dat de terugbetalingen pas worden verwerkt zodra deze verwerkt zijn in ons warehouse, dus waneer je je bestelling terug brengt in de winkel kan het tot 14 dagen duren voordat de terug betaling is verwerkt.
Wil je weten of één van onze winkels een bepaald item op voorraad heeft? Neem dan contact op met de desbetreffende winkel of ons Klantenservice.
Als een artikel beschadigd of defect aankomt, neem dan contact op met onze Klantenservice. Zij zullen met jou de retouropties doornemen. Je beschadigde item zal opgestuurd worden naar ons inspectieteam en zij zullen beoordelen of er een fabricagefout aanwezig is. Afhankelijk van de resultaten zal er een terugbetaling of omruiling aangeboden worden.
In een oogopslag
- 30 dagen te betalen, geen kosten of rente als je binnen 30 dagen betaalt
- Geen account aanmelden vereist
- Geen kredietaanvraag
- Ontvang eerst je goederen, betaal later
- Klarna stuurt betalingsinstructies naar u
- Eenvoudig, selecteer gewoon betalen na levering bij het afrekenen
Wie zijn Klarna?
Klarna is één van de snelst groeiende organisaties in Europa en een toonaangevende, alternatieve betalingsprovider. Klarna’s visie is de koopervaring te vereenvoudigen met een simpele log-out oplossing. Klanten hoeven alleen urgente informatie te verstrekken om hun aankoop te voltooien.
De kern van Klarna’s service is het begrip ‘betaling na levering’, de mogelijkheid om iets te kopen voordat je betaalt. Dit betekent simpelweg een betere winkelervaring voor jou.
Een nieuwe manier van betalen
Vanaf nu heb je de mogelijkheid om ‘na levering te betalen’, maar het is ook altijd mogelijk om te betalen met creditcard, pinpas of PayPal. Al onze betalingsopties worden getoond op onze betalingspagina.
Hoe werkt het?
We hebben het kopen makkelijker gemaakt met een snelle registratie en afhandeling. Op deze manier kan je overal iets kopen met je telefoon en op een snelle, makkelijke manier betalen.
Zodra je bestelling is bevestigd, ontvang je binnen 2 dagen een e-mail met betalingsinstructie van Klarna. Je hebt hierna 14 dagen de tijd om met credit- of debitcard te betalen zonder extra kosten.
Als Klarna mij de optie geeft om na 30 dagen na levering te betalen, doen ze dan een tegoedbon op mij?
Zowel JD Sports als Klarna zullen geen kredietcheck doen die impact heeft op jouw kredietwaardigheid. Het is wel mogelijk dat Klarna een zogenoemde ‘niet-geregistreerde’ navraag doet, dit heeft echter geen effect op jouw kredietwaardigheid.
Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?
Als u niet binnen 30 dagen na ontvangst van uw Klarna-factuur betaalt, kunnen er kosten aan verbonden zijn; als u het saldo niet betaalt binnen 30 dagen na ontvangst van uw factuur, stuurt Klarna u 30 dagen na uw eerste herinnering een herinnering, als u het saldo niet betaalt, stuurt Klarna u nog een herinnering, gevolgd door een derde herinnering van 30 dagen Hierna als je het saldo niet hebt betaald. Als u na 30 dagen na uw derde aanmaning nog steeds het saldo niet hebt betaald, worden uw gegevens doorgegeven aan een incassobureau dat van invloed kan zijn op uw kredietwaardigheid. Elke herinnering kan bovendien een toeslag van maximaal £ 8 in rekening brengen
Hoe wordt mijn factuur verstuurd?
Wanneer je kiest om na bestelling te betalen, ontvang je van Klarna een e-mail met de betalingsinstructies en een betaallink. Vul simpelweg jouw factuurnummer in op de betalingspagina en volg de verdere instructies. Heb je je factuurnummer niet bij de hand? Neem dan contact op met Klarna’s Customer Service team. here.
Welke gegevens moet ik geven wanneer ik een aankoop doe?
Wanneer je wilt bestellen met Klarna dien je je mobiele nummer en je e-mailadres te geven. Het mobiele telefoonnummer is vereist in geval dat we contact met je op moeten nemen. Alle facturen worden naar je e-mailadres verstuurd. Het is erg belangrijk om de correcte persoonlijke details te geven omdat je de betalingsinformatie wellicht niet ontvangt en je dan aansprakelijk bent voor eventuele vertraagde betalingen en kosten.
Wat zijn de betalingsmogelijkheden met Klara?
You can pay with debit or credit card (Visa/Mastercard/American Express) immediately in the checkout or take advantage of our Pay After Delivery payment option, where you can pay for the goods once you have received them via credit card or debit card.
Hoe werkt de betalingspagina?
Log in met je factuurnummer, deze heb je via e-mail ontvangen, en het e-mailadres dat je tijdens het bestelproces hebt ingevuld. Heb je het factuurnummer niet bij de hand? Neem dan contact op met Klarna’s Customer Service team. here.
Ik heb geen E-mail ontvangen met de factuur en/of betaalinformatie?
Neem contact op met Klarna’s Customer Service team here. zij zullen je verder helpen met het betalingsproces.
Kan ik mijn vervaldatum uitstellen?
Neem contact op met Klarna’s Customer Service team hier om de mogenlijkheden te bespreken.
Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen?
Ja, wanneer je Klarna selecteert als betalingsmethode kun je ervoor kiezen om je bestelling naar een ander adres te laten versturen. Bij de check-out heb je de mogelijkheid om een ander bezorgadres toe te voegen.
Is mijn betaling ontvangen?
Nadat we je betaling hebben ontvangen, verstuurt Klarna een bevesting naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met Klarna’s Customer Service team. hier Houd hierbij je betalingsbewijs bij de hand.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil annuleren?
Neem contact op met onze klantenservice wanneer je je bestelling wilt annuleren. hier.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoe lang duurt het voordat ik mijn refund ontvang?
Zodra wij je annulering verwerkt hebben, ontvang je het bedrag binnen 30 dagen terug op dezelfde manier als waarmee je betaald hebt.
Wat gebeurd er met mijn factuur wanneer ik items geretourneerd heb?
Wanneer wij je retour (deels) hebben ontvangen zullen we je een update van je factuur sturen. Heb je je bestelling volledig geretourneerd? Dan zal je openstaande factuur afgesloten worden.
Ik heb een factuur ontvangen, maar de goederen nog niet?
Je hoeft de betaling nog niet te voldoen wanneer je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We adviseren je om contact op te nemen met ons Customer Care team om naar een update te vragen. Neem daarnaast ook contact op met Klarna's Customer Service Team zodat zij de vervaldatum van de betaling kunnen uitstellen.
Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
Het bedrag zal worden teruggestort op dezelfde manier als waarmee je hebt betaald.
Neem contaxt op met Klarna´s klantenservice hier of bel met Klarna’s klantenservice.
Maandag - Vrijdag 9.00 - 21.00 uur
Zaterdag - zondag 9.00 - 18.00 uur
0808 189 3333
0203 005 0833
Kun je niet vinden wat je zoekt?Neem dan contact met ons op
Meld je aan voor de JD Sports nieuwsbrief
Bezoek onze bedrijfswebsite www.jdplc.com Copyright © 2024 JD Sports Fashion Plc, alle rechten voorbehouden.