- Trending zoekopdrachten
- Trending zoekopdrachten
Hoe kunnen we je helpen?Vind hier je antwoord
Bestelling en Levering
Je vind de geschatte leverdatum in de e-mail ter bevestiging van je bestelling.
Standaard thuisbezorging
Bestellingen worden binnen 2-5 werkdagen geleverd.(met uitzondering van zaterdagen, zondagen en feestdagen).
Levering van maandag tot en met vrijdag.
Express levering
Levertijd: 1-2 (werkdagen)
Deze bezorgmethode is alleen beschikbaar voor producten die vanuit ons magazijn in Frankrijk worden verzonden.
Afhalen in de winkel
2. Mijn bestelling volgen.
Controleer de trackinglink die we in je verzendmail hebben meegestuurd om de actuele trackinginformatie te bekijken.
Controleer dit 48 uur na verzending. Of je kunt je bestelling hier volgen.
3. Controleer je gegevens.
Log in op je account https://www.jdsports.nl/myaccount/dashboard/ om te controleren of we de juiste aflevergegevens voor je bestelling hebben en of al je contactgegevens up-to-date zijn.
Neem contact op met je buren. Als je niet thuis bent, kan de bezorger het pakket bij een van je buren hebben afgeleverd.
4. Neem contact met ons op.
Als je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen en de geschatte leverdatum is verstreken, neem dan contact op met onze klantenservice met je bestelnummer.klanten service onder vermelding van je bestelnummer.
We hebben een aanvullend assortiment producten beschikbaar voor levering rechtstreeks vanuit Nike. De producten worden aan u verkocht door JD en rechtstreeks vanuit Nike verzonden.
Deze producten zijn alleen beschikbaar voor standaardlevering.
Als er artikelen worden geleverd die je niet hebt besteld, neem dan contact op met onze klantenservice en dan bespreken we samen je retourmogelijkheden. Klantenservice We zullen je retourmogelijkheden samen bespreken en sturen het betreffende item vervolgens op naar ons inspectieteam. Na verwerking zullen we een terugbetaling of omruiling aanbieden.
Producten niet meegeleverd:
Soms komt het voor dat we niet alle artikelen die je hebt besteld kunnen verzenden. Als dit het geval is, sturen we je een e-mail om je op de hoogte te stellen van ontbrekende artikelen in je bestelling.
Houd er rekening mee dat we een volledige terugbetaling doen voor artikelen die niet zijn verzonden.
Als een artikel beschadigd of defect aankomt, neem dan contact op met onze klantenservice. We bespreken samen de retourmogelijkheden en sturen het artikel vervolgens naar ons inspectieteam. Na verwerking bieden we je je geld terug.
In de buurt van een winkel? Het is ook mogelijk om het defecte of beschadigde artikel naar een van onze JD-winkels te brengen. Zij zorgen ervoor dat het artikel wordt geretourneerd naar het magazijn in het Verenigd Koninkrijk.
Als je niet zeker bent dat de SSL-beveiliging toegepast wordt, kijk dan na of er een hangslot- of sleutelicoon zichtbaar is in de grijze bar aan de basis van de pagina die je aan het lezen bent.
Je kan er vanop aan dat de gegevens die je bij ons ingeeft veilig zijn.
Plaats je bestelling online door bij het afrekenen de optie 'afhalen in de winkel' te selecteren.
Kies de winkel waar je je bestelling wilt laten bezorgen door te zoeken op de gewenste stad of postcode.
Nadat je de winkel naar keuze hebt gekozen, krijg je de optie om te kiezen wie je bestelling komt ophalen. Hier kun je je eigen gegevens invullen of iemand anders aanwijzen om de bestelling voor je op te halen. Let op: Weet je tijdens het bestellen al dat iemand anders je bestelling komt ophalen? Laat het ons dan weten bij het plaatsen van je bestelling, daarna is dit niet meer mogelijk.
Als je bestelling klaar is om opgehaald te worden, sturen we je een e-mail met de mededeling dat je je bestelling kunt ophalen.
Neem de volgende items mee wanneer je je bestelling ophaalt:
Aankoopbewijs - een kopie van je bevestigingse-mail en/of ontvangstbewijs.
Je betaalkaart - ter bescherming tegen fraude kunnen we je bestelling niet afgeven zonder je betaalkaart of identiteitsbewijs met foto te zien.
Als je hebt gekozen voor de optie om iemand anders het pakket namens jou te laten ophalen, moeten zij je aankoopbewijs en hun eigen identiteitsbewijs met foto laten zien (alleen paspoort of rijbewijs met foto).
Je bestelling wordt 14 dagen bewaard in de winkel die je hebt geselecteerd. Als je je bestelling niet binnen de aangegeven 14 dagen ophaalt, wordt je bestelling teruggestuurd naar ons magazijn en krijg je je geld terug.
Als je van gedachten bent veranderd, kan je je bestelling gratis retourneren in een van onze Nederlandse JD Sports filialen. Je kan je bestelling ook naar ons retourneren via de post, hierbij zijn de verzendkosten voor je eigen rekening. Ga voor meer informatie naar onze retoursectie om al je retourmogelijkheden te bekijken.
We hebben je bestelling gesplitst, zodat we deze sneller bij je kunnen bezorgen.
Om te zien hoe je bestelling vordert, klik hier en voer het bestelnummer in uit je bevestigingsmail.
- Debit/Credit Card
- Klarna
- IDEAL
- Paypal
- American Express
- Apple Pay
Als het artikel dat je hebt besteld niet op voorraad is op het moment van het inpakken van je bestelling moeten we deze annuleren. Houd rekening met maximaal 5 werkdagen voor uw terugbetaling, afhankelijk van je betalingsmethode. Er zijn nog andere redenen waarom je bestelling kan worden geannuleerd. Deze zijn te vinden in onze Algemene voorwaarden.