• Trending zoekopdrachten
  • Trending zoekopdrachten
Home > Hulp > Overig

Hoe kunnen we je helpen?Vind hier je antwoord

Overig

Om je uit te schrijven van onze e-mails en aanbiedingen, klik je op de 'unsubscribe' link onderaan de betreffende e-mails.

Heb je niet langer toegang tot je e-mailaccount? Neem dan contact op met ons Customer Care team.

Bezig met laden

Hoe was jouw ervaring in de winkel? Laat het ons weten en geef het JD Team feedback via deze link.

Bezig met laden

We zijn altijd benieuwd naar jouw feedback! Laat het JD Team weten hoe jouw online winkelervaring was door hier  te klikken.
Bezig met laden

Ben je op zoek naar informatie over een specifieke JD Sports store? Klik dan op één van onderstaande links:

https://www.jdsports.nl/store-locator/all-stores//

Bezig met laden

Controleer dat je e-mailadres en wachtwoord exact hetzelfde zijn ingevoerd als bij het registeren van je account. Houd rekening met de hoofdlettergevoeligheid.

Ben je je wachtwoord vergeten of wordt hij niet langer geaccepteerd? Dan is het wellicht nodig om je wachtwoord te resetten. Klik bij de inlogpagina op 'Wachtwoord vergeten' en volg de stappen op een nieuw wachtwoord aan te maken.

Blijf je problemen ondervinden bij het inloggen? Dan kan het zijn dat je account niet succesvol geregistreerd is bij het plaatsen van je (eerste) order. Je kunt dit controleren door je opnieuw te registeren op onze site. Wanneer je e-mailadres niet geregisteerd is geeft onze site je de mogelijkheid om een account aan te maken.

Voor meer hulp bij problemen tijdens het inloggen kun je contact opnemen met ons Customer Service team.
Bezig met laden

To unsubscribe from our promotional emails and offers, click the 'unsubscribe' link at the bottom of our email.

You can also click here to complete our customer service form by selecting ''How do I unsubscribe from your emails?''. Be sure to include your full name and any email addresses you wish to unsubscribe.

It can take up to 72 hours for this to be active.

Can't access your email anymore? Please contact our  Customer Service team .

 

Bezig met laden

Klik op één van onderstaande links om onze nieuwste vacatures te bekijken:

Retail vacatures – careers.jdsports.nl

Head Office vacatures – careers.jdplc.nl

Bezig met laden

We kunnen een btw-factuur leveren voor uw online bestelling wanneer:

1. De bestelling is afgeleverd
2. U een geldig btw-nummer heeft
3. We het btw-nummer kunnen verifiëren
4. De factuurgegevens van de bestelling overeenkomen met de adresgegevens die aan het btw-nummer zijn gekoppeld

Als we niet in staat zijn om een van de btw-details te valideren of te koppelen aan de bestelgegevens, kunnen we een verzendnota leveren die dient als aankoopbewijs. Als uw bestelling is gesplitst, zouden we individuele verzendnotities leveren voor elk pakket en de artikelen binnen dat pakket.

Om een btw-factuur aan te vragen, dient u uw verzoek één voor één in via ons Contactformulier op https://www.jdsports.nl/customer-service/contact/.

We begrijpen dat we mogelijk eerder btw-facturen op verzoek hebben geleverd; echter hebben we ons proces bijgewerkt om zorgvuldigheid te waarborgen voordat we btw-facturen verstrekken.

Redenen waarom we uw verzoek voor een btw-factuur kunnen afwijzen:

1. Meerdere verzoeken in één inzending van het formulier 'Neem contact met ons op'
2. De factuurgegevens van uw bestelling komen niet overeen met de gegevens die zijn gekoppeld aan uw btw-nummer
3. Als we uw btw-nummer niet kunnen verifiëren
4. Als uw artikelen zijn terugbetaald
Bezig met laden

Kun je niet vinden wat je zoekt? Neem dan contact met ons op

Download onze apps

Shop 24/7 met de JD Sports app! Krijg toegang tot de nieuwste producten en exclusieve aanbiedingen terwijl je on the go bent.

Download via de App Store Download via Google Play

Meld je aan voor de JD Sports nieuwsbrief

Loading
Wij accepteren de volgende betaalmethoden
PayPal logo Klarna logo iDEAL logo
Bezoek onze bedrijfswebsite   www.jdplc.com Copyright © 2024 JD Sports Fashion Plc, alle rechten voorbehouden.
Loading